Úvod:
Našim zákazníkom je popredný európsky dodávateľ systémov bývania, ktorý ponúka komplexné riešenie pre poskytovateľov sociálneho bývania a starostlivosti, či už ide o miestne orgány, bytové združenia alebo iné príslušné organizácie. Má veľký profesionálny tím špecialistov zameraných na pomoc organizáciám sociálneho bývania pri dosahovaní prevádzkovej efektívnosti a excelentnosti služieb zákazníkom.
Výhodou sú znalosti:
- Praktické skúsenosti s:
- analýza problémov operačného systému Windows a riešení na zlepšenie prevádzkového výkonu;
- implementácia aktualizácií vydaní alebo aktualizácií pre príslušné systémy
- poskytovanie aplikácií na báze Windows vo virtualizovaných prostrediach (terminálový server Citrix, VM-Ware Horizon);
- automatizácia alebo optimalizácia prevádzkových procesov a služieb;
- implementácia požiadaviek a analýz problémov;
- odstránenie alebo koordinácia porúch;
- spolupráca na projektoch automatizácie a projektoch softvérových data centier - projekty na premiestnenie zákazníckeho IT do centrálnych dátových centier;
- prevzatie zodpovednosti end-to-end v kontakte so zákazníkmi za služby poskytované v rámci tímov v komplexnej infraštruktúre;
- tvorba a údržba systémovej dokumentácie;
- riešenie podnikových procesov a požiadaviek v Incident, Problem, Change, Release, Configuration Management.
• Pochopenie princípov sietí, úložísk, databáz, virtualizácie, výpočtovej techniky, middlewaru
• Pochopenie konceptov DR a HA
• Schopnosť implementovať celkovú sieťovú infraštruktúru v rámci nadnárodnej siete
• Skúsenosti so spracovaním ticketov a monitorovacími systémami
• Vysoká úroveň hovorenej aj písanej angličtiny a nemčiny
• Silné analytické a koncepčné schopnosti
• Vynikajúce zameranie na zákazníka a služby, ako aj tímové schopnosti
• Ovládanie procesov služieb ITIL
• Samostatný a dobre štruktúrovaný spôsob práce
• Ochota cestovať
• Praktická mentalita, holistické myslenie, tímový duch, spoľahlivosť a vysoká úroveň orientácie na služby