IT Support Specialist s Nemeckým jazykom (Service Desk)
Poloha:Košice (Slovensko)Remote
Mzda:
Od 1900 € brutto + Bonus až do výšky 10%. Konečná ponuka pre vybraného uchádzača bude závisieť od zdieľaných povinností, zručností a predchádzajúcich pracovných skúseností.
Nástup na pozíciu:11/2022
Úvod:
Našim zákazníkom je popredný európsky dodávateľ systémov na správu nehnuteľností, ktorý ponúka komplexné SW riešenie pre poskytovateľov sociálneho bývania.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Rozširujeme náš tím Service Desk ako súčasť DCIM oddelenia a hľadáme špecialistu IT podpory. Túto úlohu je možné po skúšobnej dobe vykonávať na 90 %+ z homeoffice.
Budete mať na starosti:
Riešenie technických požiadaviek zákazníkov prostredníctvom telefónu, e-mailu a/alebo špecializovaných nástrojov
Analýzu, identifikáciu a vyhodnotenie príčiny problému, spracovanie a riešenie požiadaviek zákazníkov a odporúčanie riešenia v rámci vymedzenej oblasti (spracovanie chýb, spracovanie objednávok a pomoc používateľom)
Postúpenie požiadaviek zákazníkov zodpovedným útvarom, zapojenie potrebných pracovníkov podpory do riešenia eskalácií, v prípade potreby sledovanie príslušného procesu
Komunikácia s (miestnymi/vzdialenými) tímami špecialistov v danej oblasti s cieľom predísť poruchám
Monitorovanie definovaných dohôd o úrovni poskytovaných služieb (SLA)
Zhromažďovanie a aktualizácia existujúcej dokumentácie, účasť na tvorbe novej dokumentácie
Účasť na ďalšom vývoji alebo zavádzaní procesov, nástrojov, služieb a produktov
Všeobecná správa ticketov
Výhody a benefity:
Dlhodobá a stabilná pozícia, pracovná zmluva na dobu neurčitú
Pohodlné a zdravé pracovné prostredie v novopostavenom, klimatizovanom kancelárskom priestore (4 - 7 pracovných staníc na kanceláriu)
Atmosféra malej firmy a bezpečnosť a možnosti veľkej spoločnosti
+5 dní dovolenky navyše
3 Sickdays mesačne
Príspevok do 3. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) 1 - 2,5%
Cafeteria bonus (15 EUR mesačne)
Bonusový systém (až 10%)
Employee referral program (až 5 000 EUR za odporúčanie)
Ročné hodnotenia výkonnosti a platov
Darčeky k jubileám
Pružná pracovná doba
Home-office
Úschovňa bicyklov
Bezplatné parkovacie miesto
Bezplatné jazykové kurzy na pracovisku
Bezplatný detský klub počas školských prázdnin na pracovisku
Bezplatné masáže každý týždeň na pracovisku
Bezplatné pohybové tréningy každý týždeň
Florbalové a futbalové tímy
Fruit days
Firemné raňajky
Zásobená kuchyňa s nápojmi zdarma (čerstvo pražená káva)
Požiadavky:
Jazykové znalosti:
Nemecký jazyk - pokročilý
Anglický jazyk - mierne pokročilý
Technické požiadavky:
Microsoft Office - pokročilý
IT podpora - pokročilý
DCIM - základný
Vzdelanie:
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Výhodou sú:
Dobrá znalosť používania balíka produktov Microsoft Office (výrazná príbuznosť s IT je výhodou)
Silný tímový duch, precízny a spoľahlivý spôsob práce
Zodpovednosť, iniciatíva a základné analytické schopnosti
Vynikajúca orientácia na zákazníka a služby, silné komunikačné schopnosti aj pri zvýšenom strese, najmä pri komunikácii so zákazníkmi
Plynulá znalosť nemeckého jazyka v hovorenej a písomnej forme